NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عيشت بره مصر بعيد عن اهلي كفيمبوي فترة كبيرة وفكرت كمان في اني اكون ترانس بس للاسف رجعت مصر والموضوع في مصر شبه مستحيل، سؤالي لكل الفيمبويز والترانس جندر في مصر، ازاي اقدر اعبر عن جندري في مصر وايه اللي بتعملوه بتقدروا تكونوا فيه علي راحتكم في مصر بدون علم الاهل او الناس الغريبة

• عجبني
التفاعلات: Koko koke، ديوث ممحون و mario ماريو
انا عيشت بره مصر بعيد عن اهلي كفيمبوي فترة كبيرة وفكرت كمان في اني اكون ترانس بس للاسف رجعت مصر والموضوع في مصر شبه مستحيل، سؤالي لكل الفيمبويز والترانس جندر في مصر، ازاي اقدر اعبر عن جندري في مصر وايه اللي بتعملوه بتقدروا تكونوا فيه علي راحتكم في مصر بدون علم الاهل او الناس الغريبة
فى مصر الدنيا مختلفه مفيش حاجه اسمها راحتك انت لو حد عرف بس بتبقى فضيحه علشان كدة كلنا صعب نقابل حد اهم شيء حافظ على نفسك لان هنا مش أمان خالص لو عايز اهلك ميعرفوش يبقى تعيش لوحدك براحتك بس جوا شقتك برا شقتك اتعامل عادى من غير ما حد يلاحظ حاجه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Hell boy, شوشو سالب خول, master deadeye و شخص آخر
بدون علم الاهل وًالناس؟
انت ركز على هذه النقطة
هل انت راجعت نع طبيب نفسي يساعدك في فهم نشاعرك و احساسك بذاتك
لان في كتير بيهلطوًبين ميولهم و بين نوعهم
لو في طبيب مختص يساعدك حبقلك وًفي دول كتير ما تسمحلكشًتعنلًالعنليك هاذي دون مراجعة ااطبيب المختص
لانو او اظطراب بيتعالج

كنت اعرف واحد من ايطاليا ولما جه مصر قضينا احلي اجازه سوه كان واخد هرمونات محدش كان يعرف انو فيمبوي الا انا

ممكن افهم يعني ايه فيم بوي اصلا ؟

انا فيمبوي بس للاسف في مصر صعب جدا امارس ده حقيقي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص انا بحاول اكون فيمبوي بس الوضع في مصر صعب اوي وكمان انا عايش مع اھلي فا الوضع صعب جدا

أنا قابلت فيمبوي في مكان لا يمكن كنت اتخيله
كنت رايح أزور صديق ليا في الفيوم وكنت راكب من اكتوبر وقعدت قدام
وكان ولد قاعد بيني وبين السواق مش عارف هو ولد ولا بنت لحد ما اتكلم
واضح جدا انه ولد وبينعم صوته بس بينعمه حلو اوي
والسواق شكله كان فيومي فكل شوية يقوله وانت بقى يا باشا من الفيوم؟ يرد ويقوله لا
السواق قاله ما انا بقول برضه مكنتش عرفت تطلع من المكان اللي انت فيه وانا بسمع السواق ومش قادر اسيطر على نفسي من الضحك

بس اللي عاوز اقوله ان فيه ناس فعلا بتظهر ميولها بغض النظر عن صعوبة الموقف

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%